00:07 خیلی روز بدی داشتم ، برم به یکی پیام بدم حرف بزنیم:
00:07 خیلی روز بدی داشتم ، برم به یکی پیام بدم حرف بزنیم:
00:19 مگه حرف حق تر از این میشه زد ؟!
00:30 اگه ایموجین ها حرف میزنند💔🙂 خیلی حق بود:) مشابه ها
00:07 خیلی روز بدی داشتم ، برم به یکی پیام بدم حرف بزنیم:
00:19 مگه حرف حق تر از این میشه زد ؟!
00:30 اگه ایموجین ها حرف میزنند💔🙂 خیلی حق بود:)