00:32 خیلی قشنگ بود.................
00:32 خیلی قشنگ بود.................
00:26 من راجب فوتبال حرف نمیزنم ://////
00:34 میشه بازم باهم حرف بزنیم..؟!
00:15 حرف خاصی ندارم ............... مشابه ها
00:15 قشنگ ترین نگاه هـارو داره. .
00:15 کلیپ اسمی وحروفی قشنگ عاشفانه:))
00:19 حرف زدنتو بخورم قشنگمممم.......
00:15 هم دمـ زیاد وفادار کمهـ خوشـاـ چشمیـ ک بخواندـ حرف ماراـ🕊️🥂
00:33 میدونی قشنگه ها ولی خودت باید بخوای تا واقعا قشنگ باشه
00:38 قشنگ تراز چشات کجاست بگو برم بجورم :(
00:06 زندگی با وجود تو قشنگ میشه.....
01:22 حامیم چقدر قشنگ گیتار میزنه :)
01:00 زیادیی قشنگ بودددددد 🥺👈👉...
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:19 اخیییی کی این دخترو میشناصه خیلی قشنگ میخونع
00:22 ولی این خیلی قشنگ بود♡:)))))))
00:13 ولی تو قشنگ ترین گناهم بودی:))
00:13 اوخی چقدر قشنگ بود وایبم عوض شد:))
00:14 دیگ باهم حرف نزدیم :)...
00:24 چقدر قشنگ میخونه حتما این ویدیو رو ببین و نظرت رو بهم بگو راجبش🦋🤫
00:33 وقتی میگین من حرف بزنم : .
00:10 تنها چیزی که تو زندگیم مهم نبوده و نخواهد بود و نیست حرف مردمه🫴
00:37 این قشنگترین چیزی هست که میتونی امروز ببینی😍
00:23 لایک کامنت فالو یادتون نره 🌸✨
00:16 صدا همینه که هست پس حرف نزن اره
00:21 خداحافظ خالیه”تنها“ حرف من...!
00:26 با تو رنگ دنیام چع قشنگ سیاه سفید ارع...🖤🤍🙂🚶🏼♀️
00:57 اسکرپ بوووووک قشنگ🥺💜😍🌼☁🌿✨