00:15 کاش حداقل نصف اون 'مهم نیست' هایی که گفتم )
00:15 کاش حداقل نصف اون 'مهم نیست' هایی که گفتم )
00:20 خیلی گشتم قلب من نبود هیشکی شبیهت:))
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹
00:12 این اون زندگی نبود ک فکرشو میکردم:(( مشابه ها
00:10 اگه بین منو دوست مجازیم فاصله نبود این رابطه ما میشد😍❤
01:57 یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود انگار از اول هیچکی عاشق نبود .....
00:13 برات مهم نبود؛
00:17 زخم زبون شنیدم ولی عین خیالمم نبود
00:07 تو لیاقتت منی که از خدمم برات گذشتم نبود!🖤
00:10 دلم واسه خود قبلیم تنگ شده...
00:17 بعد هر سر بالایی سرازیری در مار نبود...!
00:15 کلیپ دپ عاشقانه مود غمگین دپرس لاو
00:13 - قرار نبود زندگیم اینقدر سیاه و دارک بشه..
00:04 ____وقتی هیچکس نبود اون بود🥀:(:
00:10 بد نبود 😂 .. . . . . . . .. . . .
00:10 ی خاطرع تعریف کن از کسی ک هم از بودنش و هم از نبودنش اذیت میشی:)
00:08 شایدزندگیدیگهاینجورینبود....
00:34 برام امن نبود که عاشقت بشم۰۰۰:)
00:10 اگه مدرسه و امتحان نبود قطعا زندگی قشنگتر بود🙁
00:08 غمگین دلتنگ کسی نبود خودم بودم کسی هم نباشه خودم هستم
00:07 چون احساسم واس کسی مهم نبود.....
00:15 قلـبم از حسرت پره🫠
00:08 ولی خوب دلت با من نبود......🙂💔
00:05 توحالبدیآمنبودکسیجزخودم🖤🚷
00:07 +خوش حالی که رفته؟؟............
00:13 هیچکس پشتم نبود به اون نقطه ای میرسی میفهمی هیچکس نیست
00:17 این جوانۍ آࢪزوۍ کودکۍ ما نبود.🥀
00:08 هعی گشتم بود اتفاقا خوب هم بود ولی مال من نبود