00:15 این دیگه خیلی بده خداییش..!:).
00:15 این دیگه خیلی بده خداییش..!:).
00:18 و دوباره سمم از اسکیز 4🤣🤣😂😂
00:17 هعی شده بخاطر رفیقم اینطوری گریه کنم...
00:08 صادقانه جواب بدید............... مشابه ها
00:29 فکر کنم بیشتر طول بکشه........
00:23 این آرمیه دنس جیمین و جلو خود جیمین رفت !
00:15 لازم نیس جواب همه رو بدین.. فقط خودتونو خسته میکنین
00:26 جررر😂🤣یه ذره هم نتونس بره بالا😂💔
00:08 ولی این خیلی بده :)
00:11 تنها جواب بی احترامی …………………..
00:10 هرکاری دوست داریو انجام بده: 😂
00:19 وقتی رفیقم میخواد برگه امتحانشو بده😂
00:07 و هی اشک و هی اشک و هی اشک 🥲🥺💔
00:12 اینم جواب آرتا استقلالی دلیلش ایشونه💛💙🤩
00:30 تخم راهی باش نه تخم بی راهی را.
00:28 به خدا حالم بده بفهم هعی............
00:07 pv:تصورکنبهتپیامبدهوایناروبتبگه
00:14 کی میتونه انجام بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:08 جواب بدین🙂🚬؟.................
00:15 پس چرا کسی نیست به ما ازین دسته گل خفنا بده😭💔
00:09 خدا بده شانس منم میخوام😐😂
00:43 تا حالا احساس کردی که آدم بده شدی ؟؟🥲
00:04 اگر جواب من بله بود چه سوالی ازم میپرسیدی🧸🫂
00:13 وقتی زورت میاد جواب بدی😂😂✌🏻
00:28 اعضای بی تی اس رو تشخیص بده. سخت
00:16 بخاطر اون انجامش بده...
00:09 شخصیت چیزیه که هر کسی نداره🫨😜
00:06 این بده 😂💔 .. . . . . .. . . .