00:21 بی احساس نشدم فقط دیگه، کمتر از قلبم استفاده میکنم. . .
00:21 بی احساس نشدم فقط دیگه، کمتر از قلبم استفاده میکنم. . .
00:38 ولی پسره چه باحاله😂
00:08 من ۸ ساله وقتی مامانم تو فروشگاه:
00:23 بله خیلی حق بود>>>>>> 👸🏻🫶🏻 مشابه ها
00:22
00:06 😐😂
00:37 من حرفی ندارم خودتون قضاوت کنید🤣🤣🤣🤣
00:31 دارک..
00:05 کدوم ترکیب رو الان میخوای کامنت🌹🎀
00:14 چرا باید فیزیک خوند:😂
00:09 رفیق اومدم بهت بگم از مهاجرت فقط کلمه
01:19 قدرت بی تی اس و آرمی | دووووون
00:28 قفلی من تا 3 سال دیگه 👍.
00:08 تهیونگ:گنگ گنگ درنمیزنم میام با لگد🤣
00:14 شوگا لاورا فقط جیغغغغغغغغغغغغغغغ🤐
00:12 I don`t wanna say goodbye:)))))
00:08 منو رفیقام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:17 ....-·=»‡«=·-J♡𝕂-·=»‡«=·-....
00:18 .............چرا باید قفلی بزنم روی ایم ویدیو.....__
00:14 پس اون هایی که ما میریم چیه ؟
00:28 اسپری خوش بو کننده..... 😕🤣🤣
00:13 اون لعنتی خیلی خوبه ............
00:10 ای انار انار بیا به بالینم😂😂😎😎
00:12 BTS مناطق محرومممم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:09 ••••••••••••••••••••••••••••••
00:14
00:21 جوری که جیسو بین همه میدرخشه:))
00:06 مود