00:07 یعنی حق تر از این داریم؟. من ک میگم نح
00:07 یعنی حق تر از این داریم؟. من ک میگم نح
00:12 داداشم میگم میخوام تنها باشم.اون:
00:19 همون لحظه کیدرامر ها: جدی میفرمایید😔🫴🏻
00:05 روز معلم رو به تمامی معلم های مهربان تبریکمیگم🥳 مشابه ها
00:11 میگیری که چی میگم
00:13 -میگم″مرده″هرکیمیپرسهحالتوازمن-!)″🌚🦋
00:15 من نمیگم دوست دارم میگم 👆🏻👆🏻
00:11 منظورم وقتی میگم آدم مودی هستم:
00:22 وقتی مشکلاتمو به تراپیستم میگم 😂
00:11 میگم یکیو انقد دوس نداشته باشین که..(
00:11 یه روزی میرسه بهت میگم خریــــــــــدمش
00:23 به تصویر بالایی نگاه کنین چند ثانیه بعد به نقاشی
00:07 تبریک میگم رکورد زدین... 😂😂😂
00:25 من نه بدیدم ازت نه بد میگم ازت..)
00:23 کوتاه میگم ❪دوســتَت دارم❫ ولی کوتاه نمیام از ❪دوســت داشتَنت❫..
00:11 مخاطب خاصی ندارم اگ داشتم میگم :)
00:14 جدی میفرمایید😂؟!....
00:20 وقتی با دوستام میرم بزرون مامانم زنگ میزنه میگم خفه شین😂🤌
00:15 حرفاییروکهتودلتهرومنمیگم:)
00:15 میگم ا موتوری جنس نگیرید شاش خر قاطیشونععع😂🤌
00:28 به امام رضا میگم دردامو :)
00:21 برگشت یونگی رو تبریک میگم آرمی ها...💜
00:11 یه روز که حالم خوب شد به همه میگم🪽🖤🚬💅✨️📌
00:16 جدی می فرمایید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:11 به همه میگم فقد ک تویی تاج سرم💕💖💋
00:11 حاجی گنگش خیلی بالاس.... جون....
00:09 جدی بگیرید:)
00:15 میگم،خوب شد امدیا🥺❤