00:14 که خودم شدیدن بهش 🖤💔.......!
00:14 که خودم شدیدن بهش 🖤💔.......!
00:06 از مرگ هم دردناک تر....!!!!...
00:08 چقدر به خودم بگم تحمل کن.....!
00:15 تا کی واسه اومدنت قصه بسازم..! 🙂🖤 مشابه ها
00:09 برای خودت زندگی کن...........!
01:01 ماهم همینطور اختاپوس :))
00:17 از هیچ کس انتظار نداشته باش😔🖤
00:21 این آدما میکنن کتابو از رو جلد قضاوت...!💔
00:11 یه نفر ادمو از ته دلش... دوست داشته باشه 😔
00:21 بیا دلبر ، بیا خیلی دلتنگم جونم ••🥺💔••
00:09 لطفا یادت بمونه قبل از اینکه نخوامت چقدر میخواستمت.
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
00:08 جواب بدین🙂🚬؟.................
00:31 دیدی قلب منو جر داده این دوری…
00:07 ...............................
00:09 حالم خوب نیست...................
00:09 گیر کردم بین قلبی که تا خرخره عاشقته
00:09 جدی بگیرید:)
00:10 -تو با بالِ پروانهٔ من چه کردی؛
00:14 ...بی رحــمانه ـتنهـــاســت...
00:14 ولی مگه ما چقدر مُبهم بودیم که کسی درکمون نکرد!؟:)
00:11 پشت دست داغ کردم خوبی بیش از حد نکنم!🖤
00:28 هنوزمهستیروقولاتدلبر؟:)
00:08 خــســتــم:)))😄💔
00:18 گفته بودم حالم خوب نیست .......!
00:24 پسر بودنم خیلی خیلی سخت شده 💔😞
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :)
00:10 میخوام بــمـیرمـــــــــ. ــــــ