00:13 میخوام برم جای که هیچکس نباشه که قلبمو بشکونه:)
00:13 میخوام برم جای که هیچکس نباشه که قلبمو بشکونه:)
00:16 {.....رفت ی جای دور.....(:!..}
00:07 دنیا با بودن ادمایی مثل ما جای خوبیه😌
00:08 جای پاک کردن اشکات؛ آدمایی که باعث گریه ات میشن رو پاک کن!🔪 مشابه ها
00:22 ذهنتو خالی کن…🤍 .
00:23 خوشحال باش و برای خودت دنیا رو جای قشنگتری کن
00:14 من اینجوری خالی میشم 🙂💔....
00:23 جاتو خالی میزارم چپ سینم تا ابد`
00:30 جای تو حرف میزنم من هر شب با گلای باغچه:)
00:21 فقط یه کیپاپر واقعی اینارو میفهمه ! ❤️🩹
00:09 کاش ب جای دلم نفسم میگرفت و تمام✨🖤
00:08 من از جای شلوغ میترسم😪🥺🥺💔🖤
01:09 - همه چی ریخت بهم.. گناه ما چیه پس؟
00:11 بعضی وقتا با رفتنت جای آدم جدیدی رو توی زندگیش باز میکنی..🥲
00:11 هیچ چیز جای تلاش را نمی گیرد
00:24 یکی هم نداریم اینجوری بغلش خودمون رو خالی کنیم 🙃💔🖤
00:22 امروزه ها هیچ احساسی ندارم. خالی از احساسات هستم
00:10 هیچ کس نمیتونه جای جونگکوک رو توی قلبم بگیره😔🎀
00:23 تایه جا یادت میمونه جای چی کجاس
00:15 اگ جای بازیکنای اسکویید گیم بودید کدوم بازیکن میشدید؟
00:17 ................کاش به جای گربه سوسک می زاشت
00:03 یه ضرب المثل بگو به جای یکی از کلماتش اوپا بزار
00:15 حق تر از این ویدئو وجود نداره مگه نه !؟
00:15 خوتون رو جای این دختر قرار بدید
00:51 بجای خواننده بخونید حال میده اونم با این آهنگ
00:33 وقتی به جای عربی اکسپلور اینستا را حفظ کردی
00:12 دنیا جای بی رحمیه مطمئنم اون بالا جات امنه
00:40 اینو ویدیو رو پخش کن تا همه یادبگیرین