00:10 تنهایی زیادش خوب نیست :(((((((((
00:10 تنهایی زیادش خوب نیست :(((((((((
00:26 ب ِ قلبم یاد دادم تنهایی رو !
00:08 لاتی و غمگین و سالار جاده فقط پرو پارس
00:22 کلیپ عاشقانه غمگین برای جداییی مشابه ها
00:27 تنهایی میکشه ولی من زندم به چه جرمی؟ نمیدونم:)
00:17 عاشقانه نیست؟ همیشه تنهایی، قلبم از شیشــه ساخته شده مغزم از سنگ
00:28 تنهایی .. قدر همو بدونیم🙁💔..
00:45 غمگین.تنهایی.مهیار.آهنگ.مجبورم.
00:11 این تنهایی سمه برام ... نزار این همه منتظرم 🥲💔
00:10 ما به تنهایی خود خوش هستیم....
00:09 انتخاب من تنهایی نیست ادما خیلی مزخرفن.️
00:10 عشق منم مثل جاده ی طرفه ست اگ بری میمیری و من بدون داشتن تو مردم ⚰️🚬
00:13 🤫☠️🖤✋🏻.......................
00:11 من دلم نمیخواست ولی از پس همچین تنهایی بر بیام
00:11 احساس تنهایی .
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
00:45 مِث طُ جایی نَدیدم چِقد تنهایی کشیدم
00:15 ...............مناسب تنهایی هامون🥲...................
00:06 ادمای قوی شبا تنهایی عذاب میکشن🙂
00:24 هیچکس نمیمونه همه رفتنین اخرش تنهایی🖤
00:15 این عاشقانه نیس..:(که همیشه تنهایی💔
00:22 کی میشه دست در دست هم بزنیم به دل این جاده 👫🫂
00:33 و من به تنهایی فریاد میزنم غمگینممممممم...
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:19 میشه بیای باهم اینجوری بریم جاده چالوس..؟
00:46 من نمیدونم چرا تنها موندم تو این جاده نصف راه
00:19 امممممممممممممم. تنهایی حرف اول رو میزنه:)
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤