00:10 اگه میخوای کسی رو از دست بدی...
00:10 اگه میخوای کسی رو از دست بدی...
00:15 هنوز یه تیکه از قلبمو پیش خودت داری...
00:05 تنهایی لذت بخش تر میشه.........
00:16 بی کسی. غمگین 😔. تنهایی. خاک کد آرزوها مشابه ها
00:10 اگر تنها شدی تلاش کن از تنهایی خودت لذت ببری نه بودن بقیه✨
00:15 رفیق من این هم استخون داشتم چرا دلم رو شکوندی💔
00:26 یه تیکه آهن شده دلخوشی جوونا اونم بیاین بگیرین😅🖤
00:08 تنهایی:(((((((((((((((((((((((