00:11 تا ثابت کنم بجای رفتن،میمونمو میبوسمشون؛؛...
00:11 تا ثابت کنم بجای رفتن،میمونمو میبوسمشون؛؛...
00:18 آی ستاره آی ستاره........ ✨⭐🌟
00:30 ماهم تو این آسمونا ستاره داریم!...
00:25 اخه کی توی چشماش مثل تو ستاره داره مشابه ها
00:18 پرهستارهوسطکویر..ولینورتوازهمشونبیشتر:)
00:17 تودور زخمآمستارهکشیدی🤍★.
00:14 ولی وایبی که ستاره ها و ماه میده یه چیز دیگست
00:23 ستاره سهیلم🫀:). .
00:28 الان دیگه زبان بدن هم بدرد نمیخوره...😂😂😒💔
00:18 آی ستاره🥹✨💫 بهترین ریمیکس از حامیم🪐
00:09 برادر آجوما پسنده 🤌🏻
00:08 وایب ستاره قشنگ برای شوماااا....
00:11 آی ستاره آی ستاره`حامییییییییییییییییم`
00:12 تَهِشِ مٖیکُنِهِ بٰارُوُنِ قَبِرَمُوُ تَمِیِزِ... :) ️
00:05 بی انتها ترین زیبایی:ترکیبی از کهکشان و ستاره ها:)
00:19 عشقاااا بردمون مبارکمون باشه🥳💓🎀
00:08 گردنبند ستاره very کیوت🐾🍡🧁🍭
00:13 همه چی یهو بهم ریخت؛ کی برمیگردی؟؟؟
00:24 اوتاکو لند ای و اریما واقعا شبیه هم هستن
00:29 ای ستاره..................✨✨✨💫
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:11 اگه به من باشه ستاره های اسمونو برات
00:15 حواست به ماه هم باشه ستاره زیاده
00:15 ماه_سیاره_زیبایی خلقت_آرامش_🌙
00:28 با دوتا ستاره افتخار فوتبال ایرانیم:)
00:16 ولی پرسپولیس قلبم منه که...🥰💖🎀
00:08 ٭کهواسهچهارتاستارهولتنکنه٭
00:20 آسمون من نداره بدون تو ستاره.✨️🖤