00:05 وفاداری توی رابطه ای که عشقشون دو طرفس خیلی قشنگه
00:05 وفاداری توی رابطه ای که عشقشون دو طرفس خیلی قشنگه
00:34 توی رابطه ی با تو بدون بازنده منم...
00:25 چرا دخترا لازم نیست توی رابطه پول خرج کنن؟
00:29 Pov:جونگکوک با وینتر توی رابطه س؟ مشابه ها
00:29 توی رابطه با تو بازنده منم......
00:25 توی رابطه ی با تو بگو بازنده منم:)