00:09 عاح چند روز دیگه تولدمه:)هعی
00:09 عاح چند روز دیگه تولدمه:)هعی
00:19 تولدم مبارک من ✨🖤𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝙱𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚎
00:11 فرشته، شیطان، نور، تاریکی،....
00:11 اگه پسر بودم خودم میگرفتمت :))) *niayesh* مشابه ها
00:33 < حالِ بُحران زدهام معجزه میخواهد و بس! >
00:21 ارمین زارعی~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
00:14 هیچوقتنتونستمازتمتنفرباشمنمیدونمچرا:')
00:11 ...به رسم عادت تولدم مبارک...:)
01:36 قلب هر ماه 🌒🐾 خودتو و بقیه رو بشناس (:
00:13 حالت چهرت ، بر اساس تایپ شخصیتیت😁
00:12 -دست خودم نیست، به کارهای خلاف علاقه دارم. 🎀🔪
00:14 ولی همش تقصیر خودم بود .....:))))
00:18 وقتی نصف درصد دوستام انطورین دیگه از خدا چی مخایم
00:03 ...............................
00:13 خدا وکیلی همینه من خودم دخترم ازدواج کنم همین انتظارو دارم🤣😂
00:09 من خودم آذرم....شما کدوم ماهین؟؟؟
00:30 حرفایی که با خودم رد و بدل میکنم:)(من خوبم چیزیم نیست)
00:52 من خودم شخصا تیر ماهیم😂😂
00:07 تولدم مبارک 💔ـ... ـ. ـ.. ـ. ــ..
00:04
00:07 او خودم بازیشون خوبه .شماچی؟؟؟
00:30 دوست داشتی تو کدوم دوره بودی ؟
00:46 ایران کنونی 🤦♂️ ایران دوره هخامنشیان 🗿💀
00:18 چرا من باید خودم رو از دست بدم
00:46 باهوش خانواده
00:07 یه روزی بهترین ورژن از خودم رو میسازم:)
00:08 حقترینچیزیکهدیدم😂😂😂😂🤟🏻🤣
00:06 من خودم دقیقااااا همینه...............