00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:13 کور بودم چشامو بستم. فکر میکردم توهم مثل خودم عاشقمی
00:17 تولدت مبارک عاشقانه دوست داشتنت
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤 مشابه ها
00:40 کدوم نشونه رو داری تو کامنت ها بگو
00:15 من خودم واقعا حوصله سریال های ۴ فصلی رو ندارم
00:30 حامیم میتونه ماهِ شبِ تاِ خیلیامون باشه.
00:16 چشاے خوشگلتو برم🤍👀
00:16 ✦همشتلاشو،زحمتخودمبوده✦
00:24 ایرادی برو جلو ادمت کردم خودم تورو🫠💔
00:17 خودم که مقصدم بن بسته پ خراب نمیکنم مقصد تورم
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️
00:13 خودم عاشق اهنگشم خیلی گاااادههههه:)
00:13 خودم فیلم گرفتم چطوره شده😌؟؟؟؟؟؟
00:13 بگو چی اومد سر اون پسری که صداش زدم بابایی:)🖤
00:13 آرهفقطخودمبودم؛
00:48 متولد چ ماهی هسی کامنت کن واسم💪🍦
00:13 خواستم مث خودم باشم همین :(💔.....
00:17 ویژگی ماه تولدت چیه؟ تو کامنت بگو 🙃
00:21 عشق خودش ی اشتباس من خودم عاشق این اشتبامم»»»»»❤️🔥
00:21 ترجیح میدم چیزی که خراب شدنیه رو خودم زودتر خراب کنم! . .
00:06 هیچوقت برای کسی مهم نبودم.....
00:06 خودم ک 5 امتیاز گرفتم 😝 ت کامنتا بگید ببینم چند امتیاز گرفتی😉
00:16 وقتی من میخوام از خودم در برابر خطرات دفاع کنم 🤣🖤
00:15 کلیپ مادر دختری کیوت روز مادر خوشگل
00:12 موافق هستین یا نه خودم موافقم 💙🤝🏻♥️
00:18 میشه تو خودم حرفام خفه.....🫦📎
00:07 منن با داشتن تو به خودم میبالم....