00:12 درونگرا ها کجاین؟(خودم یکیش) 🙂
00:12 درونگرا ها کجاین؟(خودم یکیش) 🙂
01:30 ویدیو ی خیلی قشنگی بود واقعا خودم دوست داشتم
00:33 یکی از عجایب دنیا اینه😂😂😂😂
00:33 دلخوشی این روزای شما چیه؟؟؟؟؟؟ مشابه ها
00:13 وقتی خودم میخوام آشپزی کنم:
00:17 من خودم چهار تاشون رو خوندم وخیلی قشنگ بودن
00:13 دخترا تایید یا تکذیب🫵🏻🫣😂🫠🤧
00:14 ایا تجربش کردی تا حالا من خودم تا حالا تجربه نکردم چون اکیپی میریم
00:07 من خودم پشیمون شدم چرا خوشحال بودم😑
00:06 من خودم دقیقااااا همینه...............
00:44 شما چی با سربازی رفتن پسرا موافقید؟!
00:21 ارمین زارعی~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
00:33 < حالِ بُحران زدهام معجزه میخواهد و بس! >
00:12 -دست خودم نیست، به کارهای خلاف علاقه دارم. 🎀🔪
00:14 ولی همش تقصیر خودم بود .....:))))
00:13 حالت چهرت ، بر اساس تایپ شخصیتیت😁
00:52 من خودم شخصا تیر ماهیم😂😂
00:13 خدا وکیلی همینه من خودم دخترم ازدواج کنم همین انتظارو دارم🤣😂
00:07 او خودم بازیشون خوبه .شماچی؟؟؟
00:09 من خودم آذرم....شما کدوم ماهین؟؟؟
00:18 چرا من باید خودم رو از دست بدم
00:46 ایران کنونی 🤦♂️ ایران دوره هخامنشیان 🗿💀
00:30 دوست داشتی تو کدوم دوره بودی ؟
00:08 حقترینچیزیکهدیدم😂😂😂😂🤟🏻🤣
00:13 سه با انگشتتو نگهادار روصفحه ببین چی میاد🐾🌑🖤
01:30 شما قبل از دیدن ویدئو حدس بزنید جاسوس کیه؟😁💗
00:12 من خودم خودم رو نابود کردم مقصر منم.......
00:15 خودم خیلی اینو دوست دارم....😁✨️