00:22 چرا ماهایی که هیچکس حواسش بهمون نیس نمیمیریم؟
00:22 چرا ماهایی که هیچکس حواسش بهمون نیس نمیمیریم؟
00:11 چرا هیچکی به فکر من نیست😅👋🏻
00:13 "مطمئنم توهم بهم فکر میکنی شبا گاهی"
00:15 اگ درونگرا باشی مفهوم ویدیو رو میفهمی مشابه ها
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
00:11 احساس تنهایی .
00:19 قربونت برم خوشتیپ بابا و مامان 🥹🫶🏻💋
00:16 وقتی حامیم قهر میکنه 😂🥺
00:13 ایمووی جدید برای تولد...✨🤍.
00:15 این عاشقانه نیس..:(که همیشه تنهایی💔
00:25 تولدبیبهشه!مدرسهگیرنمیده:))
00:06 ادمای قوی شبا تنهایی عذاب میکشن🙂
00:45 مِث طُ جایی نَدیدم چِقد تنهایی کشیدم
00:33 و من به تنهایی فریاد میزنم غمگینممممممم...
00:59 یه شوخی تولد معمولیه چیزی نیست😂
00:39 وضعیت همه آرمی های ایران به روایت تصویر
00:12 ویژگی ولباس انواع ماه های تولد سال
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤
00:19 امممممممممممممم. تنهایی حرف اول رو میزنه:)
00:16 چه جمله ای برات اومد تو نظرات بهم بگو
00:09 برا تولد یا ولنتاین براش درست کن😉
00:57 میدونی من بعدتو چقدر تنهایی کشیدم💔
00:11 ایموویی جدید) بعضی وقتا هم تنهایی قشنگه ...👀❤️🩹
00:20 تو تنهایی خودت با خودت دردو دل کن کسی لیاقت قلب پاکتو نداره
00:22 ما کسیو نداریم که بخایم از تنهایی در بیایم 💔😊
00:20 کلیپ دپ عاشقانه دارک تنهایی دپرس ناراحتی
00:12 شناختم . رفیق . های . واقعیمو . تو . اوج . تنهایی...!:))🤍✨
00:06 تنهایی خیلی بهتره از بودنای فیکتون..!😉