00:10 میکس گاد از آکانه🤍🖇 اوشی نو کو✨️
00:10 میکس گاد از آکانه🤍🖇 اوشی نو کو✨️
00:49 این اهنگ کوک خیلی خوبه....🫡🫠
00:08 باکسـی باش که اگه صدنفربهش گفتن: توبدی! بگه...
00:22 اوخودااااا jungkook اهنگش خیلی خوبه😭🛐 مشابه ها
00:16 حالا بماند تو روباه نه دم باهاش آشنا شدم ولی تو بقیه فیلما خیلی خوبه
00:11 آهنگش خیلی خوبه .................
00:12 چجوری تونستی نابودم کنی ،قطعا خیلی برات راحت بود ،لعنتی🗣👤
00:18 🦋🥹ولی کلن وایب کهکشان و آسمون خیلی خوبه(:
00:10 اوکی ولی وایب بایسم خیلی خیلی خوبه
00:27 خیلی خوبه.))))))))))))))))))) 🥲
00:12 خیلی خوبه آهنگش🌚👀...........
00:11 باشه ولی وایبی این فیلم خیلی خوبه>>>
00:09 عاشق آهنگشم💜خیلی خوبه♡♡💜💜🎤
00:31 ولی خفن بودن این خانم خیلی خوبه🫂💜
00:28 ولی جونگ کوک خیلی خوبه.......🫠💜
00:38 شادمهر هم ولی صداش خیلی خوبه....🌚🦋🪐!
00:10 شبخوبهبراما،اما؛منمویهمعما...
00:22 اهنگ 3d جونگکوک شی، منو دخترخالم خیلی رو این قفلی زده بودیم🙃💖
00:23 ولی وایبی که میده خیلی خوبه..:)
00:28 رقص اینا با این موزیک خیلی خوبه😂
00:18 خیلی خوبه شماهارو ناراحت میبینم چون شما ها باعث شدین دپ غمگین
00:16 کدوم یکی از این قدرت ها را انتخاب میکنی؟؟▫️
00:05 حس خیلی خوبیه لعنتی🤝🏼💕
00:26 چجوری صداش اینقدر خوبه انگار حنجره اش با بقیه خیلی طرز ساختنش فرق داره
00:15 ولی این ریمیکس لری خیلی خوبه🤤🤌🏻
00:15 پیانو🎹🧋یکم حس آرامش بخش... واقعا خیلی خوبه
00:29 تهکوک.....................💜🥺
00:29 حمید خیلی خوبه:))♥️#جانسخت