00:15 فقط و فقط امید داشته باش...:)♡♡♡
00:15 فقط و فقط امید داشته باش...:)♡♡♡
01:00 اسم فلیم بوی توت قرنگی من فلیم دیدم خیلی خوبه
00:18 ولیاینآهنگدیگهزیادیخیلیخوبه>>
00:24 عکاسییی خیلی خوبه شما هم امتحان کنید مشابه ها
00:22 بچه ها یونتان مرد... تهیونگ الان خیلی ناراحته
00:11 جررررررر😆 خیلی خوبه دقیقا منم
01:12 ولی وایب صدای این پسره خیلی خوبه:):)
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:15 طنز واقعا خیلی خوبه🤣پاره شدم.
00:33 های خیلی دلم برات تنگ شده لعنتی کجای موردم از بس که نه دیدمت
00:23 وای این خیلی خوبه بچه میخواد بچه بابا ولی.... 😂😂😂
00:11 زندگی هم اکنون ماها😆😂
00:11 والا منم دارم خیلی ام خوبه ولی اونای که دارن از هر ناحیه باش تیکه
00:10 😂😅حق .
00:11 برای اونایی که مشکل خواب دارن و خوابشون نمیبره خیلی خوبه
00:07 رل چیست؟؟ خیلی خوبه ببین!ییییییی
00:34 تهکوک !!!این چ کاری بود😂.....
00:27 گوش بدید صداش خیلی خوبه♡♡♡♡....
00:35 یکیشون خیلی خوبه 🤤🤤😌😘🤭. .
00:13 درسته سون جه خیلی خوبه اما......
00:10 خیلی خوبه
00:32 خوابگاه پسرانه خیلی خوبه 🤣😎🤣🤣🤣
00:15 این روتین زندگین کن همیشه موفق میشی...
00:11 مرسیحالمخیلیخوبه(:
00:32 پایتخت ۷ خدایی خیلی خوبه ، نه؟🤌🏻😂
00:41 شایع خیلی خوبه...............🎧
00:17 اهنگ Ghorsاز Hiphopologist(ببین من نمیمونم تو این خونه)
00:13 ولی قبول دارید تهیونگ از بچگیش جذاب بوده...💜✨