00:21 دل نبند که تهش تلخیه….:))).
00:21 دل نبند که تهش تلخیه….:))).
00:14 خب هیچی ندارم ولی انقد باید عذاب بشم غم زیادی دارم زیاد:)
00:19 ع من بابت هیچی توضیح نخواه...
00:27 دیگه هیچی حس و حال قبل رو نداره برام مشابه ها
00:09 هیچی دیگ همین :)
00:39 بی حوصلم .......حوصله ی هیچی نیس
00:08 منو طو میمونیم تا تهش چون بهم دگ خعلی میایم:))
00:13 درد یعنی هیچی برات قشنگ نباشه🖤
00:18 نمی تونم دیگه بعد تو کسی رو دوست داشته باشم
00:08 زندگی رو خیلی جدی نگیر،تهش هیچکس ازش زنده بیرون نمیاد..!
00:11 خنده های الکی باعث شد که هیچوقت نفهمن چه مرگمونه💔
00:37 هیچی موندنی نیس جز دردهای تو دلت
00:17 چی حالتو خوب میکنه؟دیگه هیچی...
00:11 دلت ک خوش نباشه هیچی قشنگ نیس😅👌🏻(:
00:08 ولی هیچی نتونست منو از فکرت در بیاره:)❤️🩹
00:06 -`هیچوقت هیچی نبودم!`
00:12 عشق واقعی نیست همش تهش همینه..
00:07 هیچی برای گفتن ندارم برا این کلیپ
00:17 قول میدم تا تهش کنارت بمونم ..:)
00:07 تهش یه روزی میمیریم:)
00:12 ولی اصلا حالم خوب نیست و هیچی بهم حال نمیده:(🖤
00:10 ارە...بعضیاتون ازم یە آدم سنگدل ساختین کە دیگە هیچی برام مهم نیست💔
00:16 کسی که میگفت تا تهش هستم......
00:05 خدایا هیچی به غیر از مرگ الان خوشحالم نمیکنه
00:14 تهش هرکی که دوستش داشتیم باهامون اینکارو کرد!:
00:06 ذات آدما رو نمیشه با هیچی جز پول خرید🥲
00:07 هیچی نگو نمیخوام صدا تو بشنوم 🤣😂
00:22 ولی هیچی بدتر از این نیست که حس کنی قبلا بیشتر دوسِت داشت..