00:24 دلتنگ یار بودن چیز خوبی نیست:)))
00:24 دلتنگ یار بودن چیز خوبی نیست:)))
00:29 بیبی برمیگردم باز یه روزی تهران کنارت🫠
00:29 دلتنگم دلتنگم دلتنگ تو ... : )
00:08 خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام؟! مشابه ها
00:14 نسخ صداتم بیا دلتنگ چشماتم بیا
00:06 وقتی دلتنگ باشی هربار که صفحه گوشیت روشن میشه قلبت میزنه.دلت میلرزه
00:17 مگ میشه دلتنگ این لحظه ها نشد 🥲🤌🚶🏼♀️
00:33 اگه دلتنگ بهاریی................
00:53 استقلال افتخار ایران در اسیا
00:13 دلتنگ حــ♡ــرمِتم، به کیبگم؟!
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:07 دلتنگ ترینم💔
01:01 هیچجافرقنداره،رنگاسمونش!...
00:10 تا میتونید دل سنگ باشید نه دلتنگ..
00:09 بدترین درد اینه ک دلتنگ باشی ولی نتونی کاری کنی ....🖤
00:09 تهران یا تبریز ؟؟................
00:15 من نسخ صداتم بیا:)❤دلتنگ چشاتم بیا:)⛓
00:16 این دوتا کسایی بودن که رفاقت و عشق رو بهم نشون دادن:)
00:15 تاب دلتنگی کجا و من دلتنگ کجا:) عزیزدلمـــ🖤😭
00:08 یه لطفی کن و دلتنگ شدن واسه کسی که ..🕸️🍷
00:17 عیی خودا فشارم افتاد🤌🏻🥹
00:16 دلتنگ شدن چیه، تمام وجـــودم....
00:26 🟡سپاهان اصفهان 🆚استقلال تهران🔵 📆پنجشنبه ۱۳ دی ⏰ ساعت 0️⃣0️⃣:8️⃣1️⃣
00:19 #آدم دلش برا خاطراتش تنگ میشه وگرنه #یع هول تنوع طلب خواستن ندارع ک😅🤙
00:16 دلتنگ حرمتم اقاجان..........!!
00:07 یه روزم میاد که دلتنگ روزایی میشی….
00:41 ڂـداروݜـڪـر ڪـه بـعـد مـاه هـا ڂـوݜ بـرگــݜـٺـیـ🫡✨🤍
00:20 دلتنگی بد دردیه مخصوصا اگه دلتنگ کسی باشی که ارزشش رو نداره :)