00:07 من روانی ام ،خب؟ پس ولم کنید!!
00:07 من روانی ام ،خب؟ پس ولم کنید!!
00:06 از ته اعماق وجودم حسش میکنم))))+
00:13 به نظرم دوستی فایده ای نداره جز حس اضافی بودن
00:11 منم. مشابه ها
00:12 اونی که میمونه مهمه!🖤 نه اونی که قول داده
00:13 ﺍﺣﺗﻳﺍﺝ ﺑ ﻳﻩ ﺧﻭﺍﺑ #ﻃﻭﻟﺍﻧﻯ...)💔
00:15 هق
00:07 ما برای دگران حال قشنگی ساختیم ...🥲💔
00:15 وقتـی ایـن ضربـان تموم بشه😅👌
00:27 هیچوقت💔:)))))))))))))))))))))
00:10 روانشناسا میگن:..)
00:08 بله بله ، صحیح.........://////
00:12 من خسته ام از این دیوارها:(((((
00:04 تنهاییم رو با گوشیم دفن میکنم 🥲💔⚰️
00:05 حق خالص بود دیگه حرفی نمیمونه..
00:08 هقهق
00:28 ............................🖤🍂
00:09 تو کی دیگه را ترجیح دادی:)))))
00:26 باید قبول کنیم وقتی خودش نمیخواد نمیشه🙂🥀
00:18 هیچ...!
00:14 زندگی مثل یه امتحانه کہ من هیچی براش نخوندم! :)🖤 ️
00:08 💔>>>>
00:13 ما که از دل ها رفتیم ..........
00:13 هعب،ولیحرفایعایپوتک:))
00:08 او مرا تنها رها کرد تا به من بیاموزد
00:09 بعد اون کاملا عوض شدمممم.🙂🚬🧸
00:11 بگین که من تنها نیسم:`)))!😂😂💔
00:07 وقتی هم خسته ای هم هول ====)))