00:14 و خدایی که بودنش بر تمامه تنهایی هایم مرحم است!
00:14 و خدایی که بودنش بر تمامه تنهایی هایم مرحم است!
00:13 باعث گریه های هیچ دختریـ#نباشـ3>(((:
00:08 یه اهنگی که باهاش گریه میکنی😂😂😂
00:09 حقیقت محضه ، خیلی درد داره ، دارم نابود میشم ! 👌🏻😪 مشابه ها
00:13 خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است.
00:41 دلتنگ دوست دارمایی که وسط گریه هام بهم میگفتی:)
00:19 من ماه ها برات گریه کردم..!
00:13 تنهایی تا یه تایمی برای من خوب و آرامش بخش بود^_
00:17 امشبم مثل هرشب...برات گریه کردم 👨🏻🦯😞❤️🩹
00:33 بعضی از دخترا سر هر چیزی گریه میکنم🙃🖤
00:51 چرا گریه میکنی (:🥲❤️🩹. .
00:09 با همون دستمالای که دوست دارین گریه کنم اگه نرقصم بی...
00:22 نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم!🖤
00:20 کارما میگه باعث گریه هر کسی باشی::::)
00:06 بهترین هدیه که خدا بهت داده چیه :... کامنت کن
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن....
00:04 دخترا بعد گریه:
00:28 من تنهایی راحت ترم ممنون........!🖤🤝🏻
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
00:10 آجی جونم تا وقتی من هستم نبینم تنهایی غصه بخوریا🫤
00:23 من حالم خوبه تنهایی...🙂 🥀
00:50 منبهعنوانیکدرونگراتنهاییبیشترترجیحمیدم.... 🫴🫡
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:09 🤍🥺 بهترین حس دنیا برای هر فرد
00:23 کلا هپی فیسم دیگ از تو داغونم ولی ظاهرم نشون نمیده:)
00:14 تنهایی هیچ کس مثل من نیست دیکه