00:05 از اونی که بخاطرش مارو ول کردی چخبر!؟
00:05 از اونی که بخاطرش مارو ول کردی چخبر!؟
00:13 تنهایی عادتمون شده است دیگر هعی
00:30 تنهایی خیلی خوبه اگه بلدش باشی
00:12 نه من پارک جیمینُ دوست دارم❤️💓🥹 مشابه ها
00:16 یکاری کردی بامن که ......🥲✨❤️
00:14 گُممکردیگُمتکردم؛🌚💤🌃
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
01:29 تنهایی من پایانی از خاطره های او میساخت.. :) 🙂💔
00:07 هر وقت فکر کردی وقتشه صفحرو نگه دار 🤍🕊️
00:28 بچه بگو بازم غلط کردی !
00:21 کردیدیوونم؛🥷🏻💤
00:35 دابسمش جدید مائده کریمی maede♡♡♡♡♡
00:09 -خفته در پیله ی تنهایی خود....
00:20 چیکار کردی بادلم وااااااااااااااای:)
00:11 انقدر بدی در حقم کردی .........🖤🖤🖤
00:05 تنهایی
00:09 وقتی دو دقیقه پیش با مامانت دعوا کردی
00:39 لاو یو کریس😂😂😂😅🤣🤣چه کردی مهرداد🤣🤣🤣🤣
00:19 وقتی میگه فراموشم کردی 🤦🏻♀️💔
00:24 کدوم تجربه کردی؟!
00:58 من که مال پرواز نبودم، تو چر بال هامو باز کردی؟!
00:11 چقدر خوب حالمو توصیف کردی... :) 🙂💔
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:16 چرا انقدر زود فراموشم کردی دخترم💔
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:14 وقتی ازم میپرسن برای امتحان فردا چیکار کردی؟🤣🤣
00:14 خیلی بدی کردی ولی دوست دارم بازم😔🖤
01:01 جمله هایی که تو بچگی درک نکردیم ://