00:27 تنهایی میکشه ولی من زندم به چه جرمی؟ نمیدونم:)
00:27 تنهایی میکشه ولی من زندم به چه جرمی؟ نمیدونم:)
01:25 فقط پسرا جواب بدید.....:) 😃😜
00:11 این تنهایی سمه برام ... نزار این همه منتظرم 🥲💔
00:20 انقدرباتنهاییحالمیکنم>>> مشابه ها
00:41 کدومشون بهتر بیت باکس زد؟😂😂
00:45 غمگین.تنهایی.مهیار.آهنگ.مجبورم.
00:10 ما به تنهایی خود خوش هستیم....
00:09 انتخاب من تنهایی نیست ادما خیلی مزخرفن.️
00:32 کیدراما (سریال کره ای درام) .....
00:30 رو اخلاقتون بسیار کار کنید دوستان😂
00:16 خُوشتیپ😂😂
00:24 کیا فیلم هری پاتر رو دیدن ؟؟
00:11 من دلم نمیخواست ولی از پس همچین تنهایی بر بیام
00:13 🤫☠️🖤✋🏻.......................
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
00:09 هعی حرفی ندارم.................
00:04 متاسفانه باید بپذیریم آدمایی...
00:45 مِث طُ جایی نَدیدم چِقد تنهایی کشیدم
00:14 اخلاق دوستت پسرانه نباشه کنسله
00:15 ...............مناسب تنهایی هامون🥲...................
00:06 ادمای قوی شبا تنهایی عذاب میکشن🙂
00:18 (: ـ
00:40 آدم اینجا تنهاست.........:))🙂
00:24 هیچکس نمیمونه همه رفتنین اخرش تنهایی🖤
00:11 کلیپ رفیقانه پسرانه🖤🍃🦅 باحال
00:33 و من به تنهایی فریاد میزنم غمگینممممممم...
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:29 باید پسر باشی تا نکته ویدیو رو بفهمی