00:33 و من به تنهایی فریاد میزنم غمگینممممممم...
00:33 و من به تنهایی فریاد میزنم غمگینممممممم...
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:19 امممممممممممممم. تنهایی حرف اول رو میزنه:)
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤 مشابه ها
00:06 تنهایی خیلی بهتره از بودنای فیکتون..!😉
00:19 آدم ها به همان سرعتی که آمده اند،میروند تنهایی ات را محکم بچسب
00:18 تو این لایو جیمین من داشتم مثل چی گریه میکردم ! 👌🏻😪
00:57 میدونی من بعدتو چقدر تنهایی کشیدم💔
00:22 ما کسیو نداریم که بخایم از تنهایی در بیایم 💔😊
00:32 ولنتاین برای من یعنی تنهایی 🥀💔
00:11 ایموویی جدید) بعضی وقتا هم تنهایی قشنگه ...👀❤️🩹
00:29 پدرجونم از وقتی تو رفتی من تنهایی شدم
00:20 تو تنهایی خودت با خودت دردو دل کن کسی لیاقت قلب پاکتو نداره
00:12 شناختم . رفیق . های . واقعیمو . تو . اوج . تنهایی...!:))🤍✨
00:14 عاشقانس تنهایی:)))))))))))))))
00:15 تنهایی بدون دلیل______🖤_____&_&
00:19 حرف زیاده اما کسی نیس سیگارم شد همدم تنهایی هام!
00:20 مث روانیا تو این حوالیا تنهایی مست میشم❤️🩹
00:54 چرا این تنهایی ما رو ول نمیکنه
00:09 آهنگ های غمگین موقع ناراحتی مثل آرامبخش هستن ✨
00:14 درد داره، زیاد هم درد داره، امیدوارم درک نکنی
00:09 #تنهایی #غمگینی #دنیا #مردن#🖤
00:22 عاشقانه نیست؟!همیشه تنهایی…
00:05 پس قلب دختری که خیانت دیدو شبشو تنهایی صبح کرد چی؟!
00:22 بیشتر از تنهایی از همدم نامردت بترس..)
00:14 « اسیرِ تنهایی..! » 🚶🏻♀️
00:17 تنهایی حس خوبی داره :(🦋🖤
00:07 دپ غمگین ناراحتی قلب شکسته مرده