00:11 این تنهایی سمه برام ... نزار این همه منتظرم 🥲💔
00:11 این تنهایی سمه برام ... نزار این همه منتظرم 🥲💔
00:09 انتخاب من تنهایی نیست ادما خیلی مزخرفن.️
00:08 متولدین هر ماه چرا جوابتو نمیدن؟؟؟
00:12 غم اگر ماه بود : -خرداد)))) مشابه ها
00:19 اگه تو ایسلند زندگی میکردی اینجوری بود:)
00:37 ماه و خورشید از حامیم
00:10
00:15 ابزار ادیت 🌚 🤌🏽✨ زیبااا ماهه
00:34 اموزش این تابلو ماه تقدیم ب نگاه زیباتون🤍✨
00:23 با ماه حرف میزنم..........،،:)
00:12 بخند در شأن ماه نیست که غمگین باشد
00:05 حتی ماه هم باید مراحلی از......
00:11 من دلم نمیخواست ولی از پس همچین تنهایی بر بیام
00:13 🤫☠️🖤✋🏻.......................
00:10 وفادار ترین ماه ها به ترتیب 😄
00:13 قلب شکسته چیزیه که آدمارو تغییر میده.🥀
00:24 چقدر سر این سریال گریه کردم😭😭
00:20 ماه من بودی ولی سرت گرم ستاره بود:)🖤
00:28 روزی روزگاری ایران در سراسر جهان میدرخشید.✨♥️
00:14 ماه بقیه VS _ماه من 🌙 . .ــــــــــ
00:11 احساس تنهایی .
00:16 تو ماه شبمی تو تاج سرمی ......
00:19 غم مثلث عشقی های کیدراما:)
00:45 مِث طُ جایی نَدیدم چِقد تنهایی کشیدم
00:15 ...............مناسب تنهایی هامون🥲...................
00:15 من و ماه میزنیم هنوزم حرف شباا
00:06 ادمای قوی شبا تنهایی عذاب میکشن🙂
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم