00:04 بعضی وقتا سکوت می کنم،، چون می دونم حرف زدن چیزی رو تغییر نمیده 🙂
00:04 بعضی وقتا سکوت می کنم،، چون می دونم حرف زدن چیزی رو تغییر نمیده 🙂
00:16 کلیپ دپ عاشقانه دارک تنهایی دپرس ناراحتی
00:18 خمارتم نباشی تنهایی کجا برم...؟!:)
00:03 خیالت راحت شد بی لیاقت؟:) مشابه ها
00:15 تنهایی بهتر از گدایی محبت است😊
00:24 تنهایی حال نمیده😂
00:14 وقتی تو خونه تنهایی ═════════•°•⚠️•°•═════════
00:08 هیچوقت با سکوت کردن پشیمون نشدم اما ...
00:10 عادت من به تنهایی. ،،،،،
00:19 دوستی های سه نفره اینطوریه باید عادت کنیم
00:08 سکوت کردم چون حرف زدن چیزیو تغییر نمیداد:)
00:29 بعضی وقتا سکوت خودش کلی حرفه...:)🖤
00:08 تنهایی سرنوشت نیست . یه انتخابه🖤
00:07 اگر کسی کمکت نمی کنه تنهایی انجامش بده
00:07 •"سکوت من بخاطر شخصیت خودمه🤞🏻😈"•
00:09 سکوت رو ترجیح میدم چطو نمرد ؟؟؟😂
00:14 کلیپ دپ عاشقانه دارک تنهایی دپرس ناراحتی
00:11 تنهایی رو اگه بهم بگن معنی کنم.........:(
00:10 سکوت کن که حرمتت بره بالا✌🏻🙃
00:30 مهراب خسته صدا...... ⚰️🥺💔🥀🙂
00:09 قشنگه؟ من: no تنهایی قشنگتره
00:26 به هرکسی که بهت توجه میکنه وابسته نشو ...
00:07 قلبمو بشکونین ، شیطانی میشم که تنهایی همتونو از راه ب درمیکنه
00:07 کی برآ دیدنت دیوار تنهایی دورتو خراب میکنه. . . .؟
00:09 سکوت پر از فریاد لرزش پا و گریه
00:10 تنهایی ما هم عالمی دارد......!🥺✋
00:36 من تنهایی رو میپسندم میدونی چرا...!؟
00:36 در سکوت شب خانه زود فریاد اما تو نشنیدی:(