00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:15 آرمی های ایرانی:) | جوری ک این وید حقع>>
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:39 هنوز خوب نشناخته بی تی اس رو😂 مشابه ها
00:11 چقدر خوب حالمو توصیف کردی... :) 🙂💔
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:14 مواظب حرفامون باشیم چون ممکنه برای همیشه دلش بشکنه💔
00:27 خوب جمعش کرد😂😂
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:07 من به روایت تصویر :)
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
01:01 پدری هم خوب لبعتیه هاااااا 😂🥲✨
00:14 خیلی خوب بود ولی من بغلش میکنم😂🥺💚چون خیلی نازه دریام..D.:)
00:15 پدرمادر خوب به اینا میگن.کارن چه کیفی میکنه😍😂
00:14 با همه هم نباید خوب بود...
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:11 چرا نمیفهمید حالن خوب نیس
00:15 خیلی خوب رقصیدن 🛐🎀
00:53 سال 1403 هم گذشت حالا چ خوب چ بد🙃
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!
00:41 وقتی دلت درد میگیره ناراحتی میخوای بری ی جای خیلی دور
01:38 وَلی این سِریال خیلی خوب بودش.
00:24 آرایگرا هم آرایشگرای قدیم بمولا😂💔
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:12 میخام انقد خوب بشم......✨️😝👑
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁