00:23 مثل کبک خسته ام:))
00:23 مثل کبک خسته ام:))
00:14 تنهایی..... ولی ما هر روزمون اینطوریع😥
00:10 تنهایی زیادش خوب نیست :(((((((((
00:16 خسته از آدما ولی ............... مشابه ها
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:11 هم خستم هم وقت برای خستهبودن ندارم.
00:13 مث تنه خسته ای که خواب میخواهد..
00:26 ب ِ قلبم یاد دادم تنهایی رو !
00:14 قلبی که همش درک میکنه خسته هم میشه…
00:12 ببین یه کاری میککنن که اینطوری شیم
00:22 کلیپ عاشقانه غمگین برای جداییی
00:07 از آدما خسته شدم 😂🥺…………………….
00:41 هی دیگه خسته ام از زندگی💔🖤🥲
00:06 از دورنگی های مردم خسته ام:))
00:28 تنهایی .. قدر همو بدونیم🙁💔..
00:27 تنهایی میکشه ولی من زندم به چه جرمی؟ نمیدونم:)
00:23 میدونم سخته ولی نباید خسته بشی الان
00:17 عاشقانه نیست؟ همیشه تنهایی، قلبم از شیشــه ساخته شده مغزم از سنگ
00:25 چه خوشگل بود حالا ما نمیتونیم یه کاغذو صاف ببریم
00:45 غمگین.تنهایی.مهیار.آهنگ.مجبورم.
00:11 ...چه زود از هم خسته میشیم...🖤
00:58 تو این دنیایی ک برادر ب بردار مارو میزنم ب کی میشه اعتمادکرد
00:10 ما به تنهایی خود خوش هستیم....
00:11 این تنهایی سمه برام ... نزار این همه منتظرم 🥲💔
00:39 اگه خسته ای فکر کن حامیم اینو گفته
00:09 انتخاب من تنهایی نیست ادما خیلی مزخرفن.️
00:18 خواب ندارم خسته شدم کاش زندگی زود تموم بشه
00:20 خدایا بسته دیگه قسم به خودت دیگه خسته شدم