00:03 از تنهایی بمیر ولی خودتو به.....
00:03 از تنهایی بمیر ولی خودتو به.....
00:16 یونتان عزیزم امیدوارم در آرامش باشی 🖤
00:28 میشه از تنهایی های ما هزار صفحه نوشت🤡💔
00:09 غمگین_ تنهایی_ افسردگی _ دارک _دپ مشابه ها
00:46 اگه توام اینارو انجام میدادی بگو من احساس تنهایی نکنم😂👊🖐
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
00:27 و باز همین خانم معروف به آرامش بخش
00:16 وقتی شب تنهایی فیلم ترسناک میبینی😂😂
00:07 حرف؟_______________________من باصدای حامیم آرامش میگیرم>>>>
00:13 تنهایی عادتمون شده است دیگر هعی
00:30 تنهایی خیلی خوبه اگه بلدش باشی
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
00:17 چند ثانیه آرامش و حال خوب !🌙♥️
01:29 تنهایی من پایانی از خاطره های او میساخت.. :) 🙂💔
00:13 آرامش صداشون ...میتونه روحم رو آروم کنه🎧🌚
00:43 ولی خدا حنجره این دوتا رو بوسیده ... :))🙂🤍
01:17 به هر اندازه از خودشناسی برسی تو زندگی
00:09 -خفته در پیله ی تنهایی خود....
01:00 شب آخر/ حق یا چیی؟/ صداش یه آرامش خاصی داره:)))))))))
00:05 تنهایی
00:33 آرامش میده بت؟🙂
00:15 با تو آرامش بود ولی بی تو هرگز نبود نخواه
00:20 ... ....
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:19 آرامش فقط این!
00:25 آرامش درونی رو فقط از این قورباغه یاد بگیریم 😁🤣
00:13 یکم صحنه های واقعی و آرامش بخش...
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!