00:14 و خدایی که بودنش بر تمامه تنهایی هایم مرحم است!
00:14 و خدایی که بودنش بر تمامه تنهایی هایم مرحم است!
00:39 صداش جوریه که آدم با شنیدش آرامش میگیره:)
00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦
00:15 وحشتناک ترین احساسات زندگی مزخرف و دنیای فانی🪽🖤✨️💅🚬 مشابه ها
00:25 آهنگ آرامش جانم هر شب نگرانم🥺🌱
00:32 آرامش جانم هر شب نگرانم فردا تو نباشی
00:33 برگشتن از جای آرامش و دنج همیشگیم 🙂🥂
00:28 من تنهایی راحت ترم ممنون........!🖤🤝🏻
00:22 نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم!🖤
00:32 پیانو = آرامش 💗
00:13 اونایی که با تنهایی لذت میبرن...
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
00:16 اوکی ولی صدای پیانو یه چیز دیگس🌚✨️
00:15 فقط تویی ک آرامش وجودمو میسازی.*
00:22 صدای حامد آهنگیو تا حالا شنیدین؟ 🫠🫀
00:12 جانان و آرامش قلب من هستی.....💗🤍✨🦋🌚🫀❤💋💍🫂!
00:50 منبهعنوانیکدرونگراتنهاییبیشترترجیحمیدم.... 🫴🫡
00:23 دختری که ارزوهای کوچکش واسش حسرت شدن
00:23 من این شبای تنهایی............
00:09 🤍🥺 بهترین حس دنیا برای هر فرد
00:10 آجی جونم تا وقتی من هستم نبینم تنهایی غصه بخوریا🫤
00:23 من حالم خوبه تنهایی...🙂 🥀
00:14 تنهایی هیچ کس مثل من نیست دیکه
00:02 💕جمعه یعنی دلتنگی بیدلیل... دلتنگی کسی که نامش آرامش است💔
03:39 کاش زندگی کردن راحت تر بود کاش همه اینها حقیقت نبود....
00:14 گاهی وقتا تو تنهایی میشه به خود رسید......
00:32 این ریمیکس رو در تنهایی گوش بده
00:43 تک تنهایی عالی تره که با یه لاشی باشی