00:12 ارتام،من تنهام ولی قوی هستم⚡️🌚
00:12 ارتام،من تنهام ولی قوی هستم⚡️🌚
00:26 تنها اومدم تنهام میرم 🥲🖤 ...
00:15 دوست دارم بااینکه تنهام گذاشتی
00:12 چرا رفتی تنهام گذاشتی....🥲🍷 مشابه ها
00:33 چرا؟... چون تنهام فهمیدی!🥲 خیلی تنهام🚶🏼♀️
00:12 بنازم تنهایی را ک هیچوقت تنهام نگذاشت🖤🖤
00:11 چرا رفتی تنهام گذاشتیی....عزیزم آشتی آشتی:')
00:24 نمیدونی چقد دلم میخواد ی روز بدون این ک ب کسی بگم برم!👩🦯
00:05 جوری که تنهام :) ................
00:06 اخه دیگه به چه زبونی بگن، من خیلی تنهام😢💔❤️🩹
00:17 دانلود یه رفیق واقعی که تنهام نزاره😔🥱
00:24 گذاشتی بالمو بچینن :)
00:27 من هنوز طعم لبات رو نچشیدم خیلی زود تنهام گذاشتی💔
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:25 چرا رفتی تنهام گذاشتی.........:)
00:10 نه واقعا کی گفته تنهام با این....🙃🖤☠️
00:07 جملهای عمیق از داستایوفسکی درباره تنهایی نقل قولی تأملبرانگیز از فئودور داستایوفسکی درباره حس تنهایی و منحصربهفرد بودن، همراه با موسیقیای آرام و متناسب با حال و هوای متن.
00:14 وقتی تنهام چه فرق دار کجام. (
00:33 و تو مرا تنها گذاشتی میان درد هایم:)))
00:33 سالیوان بی تو تنهام....داره میریزه اشکام
00:22 گذاشتیجامنوبگیرن.
00:13 دلم از همه شکسته چرا همع تنهام گزاشتن
00:12 چرا رفتی ؟! چرا گذاشتی و رفتی ؟!
00:13 جدایی تلخ و تنهایی در جاده با پژو پارس یک کلیپ احساسی و غمگین از دلشکستگی و پناه بردن به جادهها با سلطان جاده، پژو پارس سفید.
00:11 مگه دوسم نداشتی.. .
00:24 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی بسه برگرد کنارم ☹️💔
00:20 نه ندادی گوش به حرفمو..گذاشتی خورد شه قلبمو.:)
00:13 وقتی عصبانی هستید... .