00:12 بنازم تنهایی رو که هیچ موقع تنهام نگذاشت
00:12 بنازم تنهایی رو که هیچ موقع تنهام نگذاشت
00:14 من غریب تنهام در انتظارت......
00:15 من تنهام مث ماهی تو تنگ:)))))))
00:07 من خیلی تنهام، فقط یکی را میخوام که به حرفمگوش کنه مشابه ها
00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:08 اسم بعضیا رو نباید گذاشت رفیق باید گذاشت قلب💜
00:15 حس میکنم تنهام با اینکه هستی:/!-
00:29 مهم نیست تنهام با همه قهرم 🥲🫠
00:11 +شهریور شروع شد و ماهم شروع کردیم..
00:13 جیمین برا این پست کامت گذاشت که( کپشن)
00:11 ای کاش عشق منو به خودت متوجه میشدی و.. تنهام نمیزاشتی..)
00:13 موسیقی احساسی رفاقت: مبادا یه روز تنهام بزاری ویدیویی تأثیرگذار با تم سیاهوسفید که به زیبایی مفهوم تنهایی و جدایی از دوست را با همراهی موسیقی غمگین و اشعار دلنشین به تصویر میکشد. این کلیپ احس...
00:08 همین که تنهام خوشحالم 🤙🔗.......
00:17 من با یک اسلحه تنهام بزاررررررر
00:55 وای ویمین😇🥂فقط اونجایی که جیمین تهیونگو گذاشت رو زمین تو مراسمممم
00:15 او کسی است که مادرش نام او را حیدر¹¹⁰ گذاشت
00:11 ادیت غمگین انیمیشن با حس تنهایی عمیق مجموعهای از سکانسهای احساسی و غمانگیز از انیمیشنهای معروف که حس تنهایی و دلتنگی پس از دست دادن کسی را به زیبایی به تصویر میکشد.
00:14 حالا من وقتی تو خونه یا اتاقم تنهام🤣🤣🤣
00:07 کی گفته من تنهام ؟؟ 😮💨🥴.
00:05 ............... فالو کن تا فالو شب بیبی
00:11 تو پا به سطحی فراتر از خودت خواهی گذاشت!
00:16 ببین چ تنهام:)
00:14 من همیشع تنهام دوست عزیز :)...
00:15 میترسم بری تنهام بزاری........
00:23 (مگه دوستم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی:)
00:11 چرا رفتی تنهام گذاشتیی....عزیزم آشتی آشتی:')
00:13 مگه دوسم نداشتی؟ چرا رفتی تنهام گذاشتی بس برگرد کنارم🖤
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟!چرا رفتی تنهان گذاشتی