00:15 از اینکه از دستت بدم و تنهام بشم میترسم...!
00:15 از اینکه از دستت بدم و تنهام بشم میترسم...!
00:38 من هستم آنچه هستم،مدگل...✌️😉🖤
00:07 🙂💔..........................
00:15 دوست دارم بااینکه تنهام گذاشتی مشابه ها
00:11 خیلیا خوشحال شدن به کمک ما اما کسی براش ناراحتیمون مهم نبود:)
00:07 ترسم این که تنهام بگذاری🖤🖤🖤🖤🖤🖤
00:25 چرا رفتی تنهام گذاشتی.........:)
00:15 برای تهکوکرا امیدوارم همیشه باشید
00:09 سریع برای داداشی بشقاب گذاشت که کنار هم غذا بخورن 👹💕
00:06 اخه دیگه به چه زبونی بگن، من خیلی تنهام😢💔❤️🩹
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:07 حتی اگه تنهام بزاری بازم مال خودمی نفسم........
00:14 Pov:بهت خیانت کرده بعد میگه تنهام نزار:)
00:10 من احساس تنهایی نمیکنم من واقعا تنهام و اینا باهم خیلی فرق دارن
00:13 من اگ غمگیــــــن و تنهام کاردله.. 💘
00:23 .........مگه دوسم نداشتی!🥺.........
00:12 عه یادم نبود من تنهام :) 🖤🚶
00:06 ولی من هنوزم منتظرم نفست برگرده):
00:12 ای بابا یادم نبود که من تنهام😔💔
00:06 ماه ما عاشق ماه سیاه بود. و ماه سیاه تنهاش گذاشت!
00:12 بنازم تنهایی را ک هیچوقت تنهام نگذاشت🖤🖤
00:07 دوستت داشتم و دارم ولی کسی که اون یکیو تنها گذاشت شما بودی نه من 🖤a.
00:08 بعضیام اسمشونو نباید گذاشت رفیق باید گذاشت قلب🦋
00:12 چرا رفتی تنهام گذاشتی....🥲🍷
00:05 میشه ب همه احترام گذاشت بجز رفیقم!! :⛓️
00:19 چرا همیشه تنهام؟!🌚 💔
00:15 گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام همیشه ... اگ تو نباشی میمیرم ...⚰️🖤
00:12 بگو مگ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی..=((