00:12 مگہ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی:))))
00:12 مگہ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی:))))
00:09 رفیق خوش خنده و مهربون انتخاب کنین
00:17 تنهام گذاشت و رفت هنوز هم کلمه دوست دارم مونده:)
00:13 دلم از همه شکسته چرا همع تنهام گزاشتن مشابه ها
00:33 چرا؟... چون تنهام فهمیدی!🥲 خیلی تنهام🚶🏼♀️
00:40 باید ب هر کسی با هر عقیده ای که داره احترام گذاشت...🙃❤️
00:04 آنقدر تنهام که نیاز نیست گوشیمو خاموش کنم 💔
00:50 روی بعضیا نباید اسم پدر و مادرو گذاشت 😢
00:20 هعییییی به نظرت میشه اسم اینو گذاشت جوونی؟
00:33 سالیوان بی تو تنهام....داره میریزه اشکام
00:15 قربون خدا برم که تورو صاف گذاشت وسط قلبS: R🫀
00:12 دنیا گرده منم #کینه ایی.! .. ً....
00:21 موزیک بیکلام معرفت داشتی تنهام نمیزاشتی
00:20 `معرفت داشتی تنهام نمیزاشتی...`
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:25 اما به همون اندازه تنهام...🥀
00:15 حس میکنم تنهام با اینکه هستی...!🖤🚶🏻♀️💔
00:15 پای تو میمونم تا آخر عمر با اینکه تنهام.....
00:13 چرا رفتی تنهام گذاشتی؟
00:15 اونجاست که میفهمم چقدر تنهام :(
02:22 حجاب سخن خداست و باید به سخن خدا احترام گذاشت.....
00:09 بهترین جمله که توی عمرم شنیدم و دیدم..
00:12 کجایی الان ؟ ببینی تنهام.......
00:11 تنهام:))))))))))))))))))))))))
00:12 ارتام،من تنهام ولی قوی هستم⚡️🌚
00:16 من وقتی تو خونه تنهام.....😂😂
00:24 معرفت داشتی تنهام نمیذاشتی🥺✨️
00:28 خیلی زودتر از اون زمانی که تصورش میکردی تنهات گذاشت(: