00:07 نمیدونم بابت آرامشم خوشحال باشم یا برای تنهاییم ناراحت..
00:07 نمیدونم بابت آرامشم خوشحال باشم یا برای تنهاییم ناراحت..
00:09 لعنت به قلبم که هنوز میخوادت....
00:16 تنها کسی که درد ما رو فهمید دیوار محلمون بود
00:10 سلامتی اونی کِ مارو تنها گذاشت :) مشابه ها
00:14 تنها که باشی خیلییی چیزا یاد میگیری ولی اگه خودت انتخاب کرده باشی
00:13 دیشب از قصد رفتم تنها شی دیدم حالت خوبه...
00:11 هیچکس حوصله حال بدت رو نداره، تنها دربارش گریه کن عزیزم:)
00:46 ..............................
00:56 همیشه تو هر خانـواده ای یه نفر هست که تنهاست
00:16 کاش مردم به متم فرصت میدادن...
00:16 بدم میاد از همتون ............
00:13 استوری دپ مرگ
00:12 The only one to him I believe it's me :)
00:21 یهو میزاره میره منو تنها میزاره
00:24 آره تنها .
00:10 چه حسی بهتر از اینکه تنها تو خونه باشی؟))))))
00:03 تنها حرفی که قبول دارم
00:56 خودم تنها /تنها دلم..............
00:11 عاشقانه غم غمگین شاخ ویدیو موزیک
00:09 :))))))))))))))................
00:09 چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:15 پس یعنی من خیلی قلبم شکسته؟!
00:08 عاشقانه غمگین موزیک ویدیو تنها
00:16 از بچگی یاد گرفتم تنها باشم همش 🫥...!
00:09 کسی که مدت طولانی تنها باشع...👀
00:18 غمگین دارک تتلو تنها خیانت مغرور
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:10 هع😂.....