00:13 دلم برا حرف زدنامون تنگ شده🥹🥀
00:13 دلم برا حرف زدنامون تنگ شده🥹🥀
00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم
00:11 من وقتی میخوام دربارش با کسی حرف بزنم..
00:04 بچه هادمرغ مینا خریدم . مشابه ها
00:08 وقتی کیم تهیونگ حوصله کسی رو نداره! وقتی در ظاهر آروم به نظر میای ولی در واقع حوصله صحبت کردن با هر کسی رو نداری! یک کلیپ کوتاه و دیدنی از کیم تهیونگ که خیلیها باهاش همزادپنداری میکنن.
00:12 وقتی میخوام تو جمع دوکلمه حرف بزنم🤣🤣
00:16 تنها حرفی که میخوام به پرسپولیس بزنم🫠🫀💋
00:07 ناراحتم نیستم،فقط نمیخوام با کسی حرف بزنم-
00:14 حالم بده نیاز دارم با کسی حرف بزنم ولی کسی نیس🙂💔💔💔
00:52 باهاش بخون تنها شدم سر تو.. :)
00:04 دلم میخواد باهاش حرف بزنم ولی نمی تونم:)
00:58 ولی صدای شایان یو یه چیز دیگست🥲💜✨️
00:26 وقتی میخوام یک دقیقه با بابام حرف بزنم😂
00:10 خوش ب حال اون هایی که تنها نیستن و کسی رو دارن باهاشون حرف بزنن
00:13 من امیدوارم کسی رو پیدا کنم که بدون اینکه حرف بزنم بفهمه چمه🖤🤕
00:14 ادیت آیو برای آموزش زبان کرهای: حرف ㅏ را یاد بگیرید! این یک ادیت زیبا از آیو است که می تواند برای یادگیری زبان کره ای مفید باشد. امیدوارم از آن لذت ببرید!
00:14 بدو کپشننننننننننن............
00:06 واکنش خنده دار گربه وقتی باهاش حرف میزنی! وقتی تلاش میکنی به زبان گربهای باهاشون حرف بزنی و اینجوری متعجب نگاهت میکنن! 😂 واقعا چی تو سرشون میگذره؟
00:18 کلیپ عاشقانه و غمگین با حس دلتنگی عمیق میکسی از صحنههای احساسی و غمانگیز سینمای جهان که با یک موسیقی رپ فارسی، حس دلتنگی و اندوه پس از جدایی را به زیبایی به تصویر میکشد.
00:10 حس خوب حرف زدن با تو یک حس خوب و عاشقانه... گاهی تنها صحبت کردن با کسی که دوستش داریم، میتواند تمام خستگیهای روز را از بین ببرد و حالمان را خوب کند.
00:30 فریاد میزنم از عمق وجودم:)))))
00:54 رفیق تو باش، دنیا و آدماش به درک🫂
00:08 ادم کینه ای نیسم فقد یادم نمیره کیا باهام چیکار کردن 🥀🖤🚬
00:26 وقتی میخوام درباره خودم حرف بزنم🤣^_^
00:15 ویدئوی احساسی دلتنگی و جدایی غمگین این ویدئوی غمگین و احساسی، دلتنگی و حس جدایی را به زیبایی به تصویر میکشد. با تصویری سیاه و سفید از دختری تنها که در افکار خود غرق شده و صدای سوزنا...
00:30 تنها کسی که این روزا با حرف ها و ویدیو هاش بهم امید میده🥹💜✨️
00:22 الان برای تیکه تیکه شدن قلبم خیلی زود بود
00:08 تنها کسی که بعد دعوا از رفتارایی که باهاش داشتم پشیمون میشم"مامانمه"