00:19 اینجاست که برا همه عزیز میشی ...💔🙂
00:19 اینجاست که برا همه عزیز میشی ...💔🙂
00:08 وقتیداریباهاشچتمیکنیویهوبامامانتچشتوچشمیشی:)😂💕
00:27 تنها چیزی که ناراحتم کرد🫀💔KROOS💔
00:23 نمیتونم بزارمت کنار سخت ترین دراک :::::::::: مشابه ها
00:45 صداش تنها مسکنع واس تموم دردا(:🤍
00:16 با هر نوتیف زنده میشی و میمیری:)))
00:12 ترجیح میدم تنها باشم :)
00:06 گل من میشی؟!..................
00:14 مامان درسته گاهی وقتا اذیتت میکنم ولی .......
00:29 تنها موسیقی مورد علاقه ی من ضربان قلبته:) ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ◁❚❚▷ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ
00:19 مُرواریدتوتنهامونده!
00:12 I hope to see you, my dear. امید دیدنت شده تنها ارزوم
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹
00:21 آخه بدون تو `تنها` میشم...... :)
00:08 اوک ولی Moni یچیز دیگس......!.
00:08 او مرا تنها رها کرد تا به من بیاموزد
00:21 تنها چیزی که در توصیف عشق میتونم بگم اسمته(405)🫠❤️🔥
00:09 ایران تنها کشوریه که........: 😂
00:23 تنها اهنگی که معنیش رو گردن نمیگیرم 😐🤡✋
00:17 تنها چیزی ک با آیدلم مشترکم:😂
00:19 تنها جای امن بغل خودته `مامانی`
00:33 دابسمش تغییر چهره....... :)
00:20 تهش به دستش میشی رامش؛
00:32 تنها چیزی که ازش پشیمون نشدم سلیقه موسیقیم بوده)
00:11 تنها احساسی که تو ذهنم موجوده:)
00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)
00:11 تنها چیزی که از بابام میخوام...😂😂
00:21 _مث پیپر میشی پاسکاری😪