00:05 غمگین تنها....................
00:05 غمگین تنها....................
00:11 من نمیدونم چرا تنها موندم توی این جاده نصف راه:)
00:15 دختر تنها خسته از همه ..... 🚶🏼♀️
00:11 ما از شدت مهربونیـ دل آدمارو میزنیم؛تنها شدی بیا دردودل کنیم🚫😅🖤💯🥂🥀 مشابه ها
00:13 هعی..............................:)
00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:15 کجایی الان پس،چیشد قل هات، تو گفتی میمونم پیشت:)
00:13 تو فراموشم کردی ولب من هنوز بهترین دوستم میدونمت
00:23 تنهایـی اگـه نابودت نکنه قوی ترت میکـنه🙃🖤
00:13 تنهایی عادتمون شده است دیگر هعی
00:16 غمگین و تنها در زندگی روزمره غم
00:12 تنها غریبه ای هستی که ...... 🖤
00:15 هرچه قد بیشتر بزرگتر میشم بیشتر حال اختاپوسو درک میکنم
00:25 بازم بگو ... کی بازنده بود؟ تنها بی تو باختم چه زود :)
00:17 نمیخوام تجربه بشه و براتون اتفاق بیوفته اسمشم هست تنهاییی
00:24 ماپسراروبهایننقطهنرسونید...🖤
00:15 دلم برات تنگ شده لعنتی لعنتی ،دلم میخواد داد بزنم بگم بهت
00:13 انیمه : تنهایی : خسته : دل شکسته
00:09 لعنت به قلبم که هنوز میخوادت....
00:25 امسال با شکسته ترین نسخه ی خودم اشنا شدم...
00:10 سلامتی اونی کِ مارو تنها گذاشت :)
00:13 دیشب از قصد رفتم تنها شی دیدم حالت خوبه...
00:24 آره تنها .
00:10 چه حسی بهتر از اینکه تنها تو خونه باشی؟))))))
00:17 💔🥲
00:07
00:05 من احتیاج دارم:))))
00:11 هیچکس حوصله حال بدت رو نداره، تنها دربارش گریه کن عزیزم:)