00:11 ای غم کمی تخفیف بده ما که مشتری هر روزتیم ❤️🩹😕
00:11 ای غم کمی تخفیف بده ما که مشتری هر روزتیم ❤️🩹😕
02:05 وقتی بفهمی چیمگه سردار قلبت تیر میکشه واایی💔🥲
00:14 این رویا مال منننننننننننن`
00:15 🖤 مشابه ها
00:11 ترکیب خطرناک
00:09 هی چی بگم میگذره حتابانبودنت بودی قشنگ بود
00:12 گُلَمپیشَمنیاینِهکِهمُهِمِهکی ـ !🖤
00:15 حضور آدم باید وزن داشته باشه...
00:16 I hate crying:)))))))))))))))))
00:09 خداروشکر از بدو تولد تا الان هیچ استرسی واسه ولنتاین نداشتم !
00:17 دلـم ارزو هـایـم رامـی خـواهـد😪
00:12 نامه خودکشی۱۹۷۰:)! .
00:17 ꯭ف꯭ی꯭ل꯭م ꯭ن꯭و꯭ش꯭ت꯭ه ꯭غ꯭م꯭گ꯭ی꯭ن...🦋🖤
00:13 کاش تو بچگی انقدر ارزو نمیکردیم که بزرگ شیم💔:(
00:16 ................................
00:37 دلت ترسیده میدونممممم ؟ 😔💔🥀
00:10 اگه آرومه بدون خیلی داغونه:(🥲💔
00:20 بریم سینگل بودنمونو جشن بگیریم😂😐
00:10 :)
00:13 نه دیگه نمیاد کاش از اول این همه خاطره نمیساخت:))
00:28 بدون عنوان. :)
00:47 مَن دیگِ خَسته تَر از اوني هَستم که بِفَهمَم چه حسی دآرم🙂
00:31 من مثل بقیه آدما خلق نشدم!😔💔
00:15 برج بلند تو اوج تباهی بود🥀🥀🥀🥀
00:17 میدونی این دنیا بدون ط بدون من میدونی زندونه:)
00:30 کاش الان پیشم بودی ک نیستی:) آهنگ خیلی قشنگیه
00:10 تلاش میکنم؟-:: طلاش کنم)!!!(:
00:15 زنها وقتی لبخند شان به درازا......