00:09 +++
00:09 +++
00:37 dokhtaram💗👼
00:19 حالم خوب نیست واقعا..........:)
00:14 چراتنهایی انقدر حس خوبی داره.... مشابه ها
00:08
00:23 تنها دغدغه ی این روزا:آیا امسال در لیست زائرا هستم یا نه!؟🫠
00:11 ....قلب... من... هر ...شب.....
00:08 هیچوقت منو نشناخت..............هییییی
00:07 حقباشه؟؛🥷🏻💤
00:10 غم برای من هستش چون اگه نبود منم نبودم
00:12 کل خاطراتم از جلو چشمام رد شد؛
00:07 کاشکی یکم بفهمی منِ لعنتی دوست دارم^_^
00:08 طُ چندبار بعدش زدی زیر گریه؟؛🙂
00:13 کسیو گرفتار عشقت کردی ک ی شهر سر بی احساسیش قسم میخوردن:)😄💔
00:21 زیبا.......................:)🌱
00:07 یسرا یواشکی غصه میخورن...... 🖤🙃
00:12 من تو همون بچگی کلی عذاب ودبچگیمو دفع کردم 😭💔
00:16 وسط جمعیت هزار نفره هم میشه احساس تنهایی کرد ...
00:22 ولی این آهنگ چاووشش خیلی قشنگه..:)
00:06
00:10 حق:)
00:11 بدون شرح،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:15 :)
00:13 اینو میگی تنهایی یا آزادی ؟؟...؟؟
00:21 هیچکس منو بخاطر خودم نمیخواد....
00:08
00:15 🫀❤️😜
00:14 رفتنی میره حالا تو هی تلاش کن ...