00:10 و تنها دلیل دوست داشتن اسپانیا از نظر بارسااااایی ها...🔥⚽
00:10 و تنها دلیل دوست داشتن اسپانیا از نظر بارسااااایی ها...🔥⚽
00:05 تنها آغوشی که هیچوقت باز نمیشه ، آغوش توئه !! :)
00:17 اگه تو اون مرحله تنها ولت کنن این بده
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(: مشابه ها
00:16 نمیتونی با نبودنت کسیو بترسونی که همیشه تنها زندگی کرده !
00:13 بغلت تنها جایه که واقعا همچی یادم میره :))))
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:09 غریبه در جمعی به نام خانواده:))
01:00 فارسی تنها زبانی که توش تبعیض جنسیتی وجود نداره .
00:18 ار همیشه تنها بودن قشنگ...🥲🤍
00:14 آخ که دونفری منو تو تنها چقد رویای🖇️🦋
00:18 ی روز میمیرم از افسردگی یا فروخته میشه به شیطان روحم..)
00:18 تنها جایی که آرزوش به دلمون میمونه:)
00:26 تنها اومدم تنهام میرم 🥲🖤 ...
00:09 تنها كه باشي خیلي چیزارو میفهمی . . !
00:21 دلگیرم از این شهر سرد
00:34 آرزو دارم بفهمی درد را (: تلخی برخورد های سرد را !
00:18 تنها بودنو یاد بگیر بیاین!_) باهم یاد بگیریم_(
00:47 ` هر چقدر هم خوب باشی با کوچکترین اشتباه همه تو رو مسخره میکنن`
00:10 وقتی فکر میکنن افسردگی این شکلیه...
00:40 خدایا تنها امید من تویی.......
00:14 حسین تنها نجات دهنده ماست...🖤
00:08 اولین نفری که مرا تنها گذاشت، او بود...
00:09 بقیه: چرا تنها ایستاده نمیاد پیشمون ؟ من:😂
00:19 شما رفیق نبودید برام فقط شیطان پیشم بود پس ادعا رفاقت نداشته باش
00:25 بارون میگه نمیزارم باشی تنها ...!🖤
00:12 بعضی وقتا تنها کابوسم شکست خوردنه🙂💙
00:30 آنقدر تنها بود که.......................