00:10 و تو تنها میمونی:)...
00:10 و تو تنها میمونی:)...
00:17 یه دختر ب هر کسی نمیگه..
00:05 قربون دختر اخمومون برم🥹🤭🥰💋
00:17 وفتی که سفید برفی تنها بود مثل ما آرمی ها......)) مشابه ها
00:19 قلبم از حسرت پره تنها راه بیخیالی .....
00:10 یاد بگیر که تنها باشی چون حضور هیچکس همیشگی نیست!🖤
00:10 فکرشم قشنگه یه دختر داشته باشم از تو>>
00:09 دختر افاده ای فامیل:
00:04 دلم اینو میخاد ولی بیشتر از این تنها میشم:))
00:21 اون که یه وقتی تنها کسم بود. تنها پناه....
02:09 ولی من صدای بهشتی بیلی رو با هیچ چیز ی عوض نمی کنم 🥺✨
00:43 با تو انگا همه چی مطلوبه.. >>💚
00:10 یه نفر :تخصص تو و دختر داییت چیه؟؟!
00:14 تنها چیزایی که منو سرگرم میکنه:))))
00:15 خیلی دوست دارم تنها دلیل زندگیم....🫂𝑴❤️
00:30 قلبیو میشکونین که تنها قصدش دوس داشتن شماس...!
00:14 خصع شدم دگ.. خدا👩🏼🦯😞💔
00:08 چرا اینقدر سرت تو گوشیه (:❤️🩹
00:27 سايه ات مستقدام جان جانان همه ي ما
00:27 قلبم از حسرت پره تنها راه بی خیالی الکله:(
00:31 ولی صدای این دختر.......(:♥️🙂
00:13 دختر داشتن یه نعمته که خدا به هر کس که لاقیش باشه میده💙
00:12 کدوم دسته از دخترای کیدراما ؟
00:12 دختر تو باید به رویاهایی که داری برسی🫀🪷
00:09 شاید امام رضا گفت: شما چند روز دیگه مهمان حرم مایید:)
00:11 آموزش بستن چفیه عربی. .
00:42 دختر بودن همین مشکلات رو داره باید با حرف خانواده کنار بیای
00:27