00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:13 بگید که تنها نیستم ......😂😂
00:26 صداش تنها مسکن برا تموم درداست:)🫀
00:13 یه همچین اکیپی کافیه داشته باشی مشابه ها
00:07 تنها چیزی که من باهاش خوشحال میشم😌😁😂
00:14 تنها چشمایی که من رو محو خودش کرده🫠🤤
00:04 بگین که من تنها نیستم 😂
00:13 تنها دلیل نمرات بد میدونی چیه ؟
00:31 خیلی سخت است دلتنگ کسی باشی که روحش در آسمان و تنش زیر خاک است..🥀💔
00:06 بله تنها مشکلم همینه😁😂😂🤣😆🤣
00:13 آره دیگه تنها فایدشون همین بود
00:24 تنها جایی که واسه همه عزیز میشی اینجاس
00:08 🗣: چرا ترجیح میدی سینگل باشی؟
00:16 یونتان عزیزم امیدوارم در آرامش باشی 🖤
00:34 شاهکاری ماندگار تنها با چند کلاویه
00:11 فرشته، شیطان، نور، تاریکی،....
00:40 فقط منم که ازین خل بازیا در میارم؟ بگین تنها نیستم
00:18 معتادتم هرچند تلخ وسرد باشی>>>
00:06 من وقتی تو خونه تنها میشم شما چطو؟🤣
00:09 اگه نمیتونی مهربان باشی، ساکت باش!
00:20 گروه ملودی برادران کیم به جز اصغر وادف...
00:22 یونتان امیدوارم اون دنیا خوشحال باشی😥😭💔
00:12 تو تنهاییِ خودمَم تنها ترینم.❤️🩹
00:13 اگه خوشگلم باشی ذات ادما اینه که تنهات بزارن💔
00:14 بگین که تنها نیستم...........:
00:13 تنها آرزوی یه ده هشتادی🥺👑...)
00:06 تنها چایی که همه عاشقشن🗿😂....
00:11 یهویی دلم خواست بگم....♥️😇