00:19 منم بد بودنو بلدم :اندازه تو میتونم سرد باشم بلدم :)
00:19 منم بد بودنو بلدم :اندازه تو میتونم سرد باشم بلدم :)
00:08 چرا اینقدر سرت تو گوشیه (:❤️🩹
00:19 قلبم از حسرت پره تنها راه بیخیالی .....
00:04 دلم اینو میخاد ولی بیشتر از این تنها میشم:)) مشابه ها
00:10 فکرشم قشنگه یه دختر داشته باشم از تو>>
00:17 رو تو میشه حساب کرد..... با چشای بسته دویید☺️🙃🫠
00:27 سايه ات مستقدام جان جانان همه ي ما
00:23 تنها کسی که تا اخر عمرت کنارته..
00:14 خصع شدم دگ.. خدا👩🏼🦯😞💔
00:07 #سولی/#آیو/#کیپاپ 💔🫠
00:27 قلبم از حسرت پره تنها راه بی خیالی الکله:(
00:15 خیلی دوست دارم تنها دلیل زندگیم....🫂𝑴❤️
00:13 طٌ تنها فرمانراوے قصرِقلب مَنی...♫︎ꨄ︎
00:20 روش های مخ زنی با فرشاد سایلنت 🤣
00:15 من فقط قرار بود دوستت داشته باشم:)
00:15 میخام گانگستر تو باشم!!!!!!!!!!!!
00:17 حتما باید اینجا باشم تا واسم گل بیارید🥲🪦🪦💐
00:14 تنها چیزایی که منو سرگرم میکنه:))))
00:26 تنهاچیزیکهمیخوام:
00:27 خوندن تنها چیزی بود که قلبش رو به تپش مینداخت 💗
00:30 یا تنها بمون یا برگرد:). .
00:09 اگ تو سالیوان باشی. من میتونم دختر کوچولوت باشم؟
00:14 تنها آرزوی شما چیه:)؟
00:27 تنها آرزویی که این روز ها هممون داریم ...
00:48 ترجیح میدم تنها بمیرم و ب کسی محتاج نباشم...🪐👋💯🪦!
00:14 درک نشدن و تنها بودن..........
00:11 مامانم بهم یاد داده مهربون باشم اما.__🥀💔🙂
00:16 تنها حرفی که میخوام به پرسپولیس بزنم🫠🫀💋