00:18 ولی بهروز پایتخت۶ خیلی خوب بود
00:18 ولی بهروز پایتخت۶ خیلی خوب بود
01:09 حق گویی، هه، جوری شده که بعضی خونه ها حتی پنجره هم ندارن
00:04 آهنگ این روزاتوچیه برام کامنت کن؛)
00:26 میخوام برم خونه! موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:) مشابه ها
00:08 این خونه رو کی ساخته ؟؟؟.......
00:13 ایده خوبیه، یادبگیرید؛🗿🤝🏼
00:22 کدومو نجات میدی؟؟؟؟)))))))))))
00:16 خدا شانسو در خونه کیا زده😂😢💔
00:19 دوست دارم برم کنسرت یاسینی 💔🚶🏼♀️(
00:14 موقعیت:نماز خونه ی مدرسه *اکیپ*
00:10 بعضیا رفیق نمیشن خونه میشن میرن تو رگات
00:08 وقتی اون روی سکتو بالا میارن....
00:36 ولی حق امیر این نبود :) یبار خاتون ` یبارم آبان
00:52 جای من وسط قلب تو بوده قلب من خونهی امن تو بوده:)!
00:07 وقتی بزور میخوان ببرنت خونه فامیل 🤣
00:14 به جاش مامان خونهست :)
00:28 من از اونام که هرچی بشه تقصیر منه.
00:36 من وقتی مامانم خونه نیس 🎀😂😂.
00:05
00:54 چگد قشنگگگگ میخونه برا باباشش
00:51 چون اسمون آبیه بچه ☹️🤣
00:06 شما پیش کی خل و چل میشید؟؟؟؟؟..
00:14 عمرا این قبلا شنیده باشی ..👀✨
00:24 چقد بــگــذرهـــ تا غـم بـگـذرهـ🖤🥀
00:55 دهن مامانو سرویس کرد😂😂
00:14 سـکـانــس غـمـگین تــاســیــان
00:15 وای حرکاتش چقد کیوتن🙃
00:16 سالار معمولی و مواد😂🔥؟