00:29 اخه چرا من همیشه این تو ذهنمه: سیه دخت هاجرون خودمه تو گل میپلکونم🤨
00:29 اخه چرا من همیشه این تو ذهنمه: سیه دخت هاجرون خودمه تو گل میپلکونم🤨
00:19 من دوسش دالم اصن..... :)))))🤍😉
00:16 من تحقیق کردم همیشه و همه جا همه چی تقصیر منه:)
00:10 سِلول به سِلولِ تنـت سهــم خودمه ♥️🥰🧿🌱 ️ مشابه ها
00:01 من وقتی تو خیابون ی آشنا میبینم:
00:19 ادیت خودمه چطوره؟ دنبال کننده هام 10 تا بشن آموزش میزاریم🤍✨
00:08 تو میتونی از چشمام بخونی که چقدر ازت متنفرم ! 👌🏻🔪
00:39 تقصیر توهم نیست خو عاشقم نبودی:)
00:14 من خیلی میخندم و شوخی میکنم اما این حسیه که درون دارم !
00:32 تقصیر من بود... ...
00:14 عشق خودمه
00:15 زیباترین لبخند ها لبخند های این 4 فرشتس یونو؟
00:11 همش تقصیر اینه💔..............
00:13 🫀🌚But this boy:))
00:15 دلم برای خودمه قبل از تو تنگ شده
00:10 عشق خودمه 💘.
00:12 همیشهیکیهسکهغمگینه🙂🖤.
00:28 من از اونام که هرچی بشه تقصیر منه.
00:15 ریمیکسـ بَشه ی من ه . اخه گوگولی تر از این داریم ما؟
00:26 مث یک زن وایسم بگم تقصیر من بود!....
00:15 همه چیز همیشه تقصیر منه... 🖤💔
00:13 من تحقیق کردم همیشه و همه جا تقصیر منه 😅💔🚶🏻♀️...
00:08 چون تمرکزم روی بهبود دادن خودمه
00:07 چشماشششش ماللل خودمه والا🥹🥹❤
00:07 عشق بیحد و مرز به پارک جیمین، عضو گروه بیتیاس این ویدیو یک کلیپ طرفداری کوتاه است که بر ستاره کیپاپ، پارک جیمین، متمرکز است. با متنی به زبان فارسی که بیانگر علاقه و تحسین است، ترکیب شده و نماه...
00:16 اگه تنها شدم ..تقصیر خودمه.../
00:15 آرمی های درد کشیده 😂🤌🏻💔بی تی اس)
00:11 همش تقصیر خودمه 🙂💔........ "