00:37 عاشقانه و ما مُردیم؛ بی آنکه مرگ بفهمد..
00:37 عاشقانه و ما مُردیم؛ بی آنکه مرگ بفهمد..
00:08 من به مرگ احساسات اعتقاد دارم!:
00:40 آقای قاضی........ خوبی بابا؟!!
00:07 Pov مشابه ها
00:06 از مرگ هم دردناک تر....!!!!...
00:08
00:12 بعد مرگ ک از یاد میرم !!!!!!!!!!!
00:09 کاشکی خوشبختی هم مثل مرگ حق همه بود!)
00:11 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
00:15 گور بابای عشق😌💔 من خودم ته عشق بازیم🙈💔 ولی تو با قلبم بازی کردی🙃💔
00:12 بعد مرگ که فایده نداره🖤:).
00:08 تصور مرگ کسی که هموز زندس🤣🤣خودمم
00:15 توی_قاب_عکس_به_جای_خندیدنننننننن
00:13 هرجا میری برو مرگ من از پیشم نرو:)
01:00 آدم باید شکست بخوره تا موفق شه ..)
00:26 بـہ خوـבت خیلے سخت نگیر...
00:25 کلیپ از سریال زیبای خواهران و برادرانم:
00:10 چرا وقتی مامانم از اشپز خونه صدام میکنه صداش میاد ولی...
00:05 فک کنم هیچ وقت علاقم به مرگ تموم نشه:)
00:26 ✞⁶⁶⁰✞🕷 لمس تارهای مرگ گیتار با انگشتان خونی🩸🕷🕸
00:59 تف تو این زندگی که فقط میشه با کلی درد زندگی کرد💔🙃🥀
00:10 . .
00:09 میدونی چیه دلم مرگ میخواد ولی حیف
00:34 این فیلم... این توزوجکه هیچ وقت بهم نمیرسن...😭💔
00:12 اون بچ ای ک آرزو داش بزرگ شع الان آرزو مرگ میکنه:)
00:10 حس مرگ میده :)🦋.
00:17 یه روزی منم تنهاتون میزارم میرم
00:31 دلم میخواد بیام پیشت کنارت اروم بگیرم💋♥️🙈