00:17 اما حس و حالی که این اهنگ داره
00:17 اما حس و حالی که این اهنگ داره
00:58 اهنگ Bad romance از گروه forestella
00:27 آهنگ ترکی :) .
00:12 ولی خب وایبی که این اهنگ میده. مشابه ها
00:20 ولی این اهنگ:)................
00:15 تنها اهنگ خارجی که دوسش دارم ♡
00:20 ولی اهنگ های قدیمی>>>>
00:16 اهنگ ترنددددددددددددددددددددددددد
00:41 اهنگ تقدیم ب کسایی ک دلشون شدع سنگ...🙃🖤
00:28 قشنگی اهنگ های فرانسوی🥺❤️🩹...>>
00:26 انگار` نیمه ای` از من`نیستو`.!
00:33 isam&koorosh:Onlyfansاونلیفنز
00:35 از اهنگ های خارجی اینارو می فهمیم
00:29 ولی این جمع و این اهنگ فقط .....
00:13 وای این تیکه اهنگ🤍............
00:19 اگه حسم بهت تبدیل به اهنگ میشد...
00:15 من دیگه نمیتونم به این اهنگ گوش بدم 🤡شما هم باید نتونید...
00:15 سوعال بپرص صادقانه ج مدم::::::💃🏻🖖🏻
00:21 این اهنگ همیشه ترکونده و هنوزم بین همه داره میترکونه:>>>>
00:29 گروه بی تی اس با اهنگ ارکید کدوم قشنگ خوند؟؟
00:13 اخ این اهنگ روسی(:ک
00:15 ولی این اهنگ>>>💗
00:15 اهنگ wallerman🌊🌊🚤🚤........
00:24 فقط اهنگ های شایان یو تمام 🤘☠️
00:27 امیدوارم این اهنگ رو درک نکنی:))
00:14 تونبودیببینیچقدسختگذشت☆
00:22 میخوام بشینمو گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:14 طنز خیلی باحال و جذاب و باید بینید