00:17 بارون زده خیس. . . . . . . .𖥸
00:17 بارون زده خیس. . . . . . . .𖥸
00:09 اخیییییی الهی من نباشم که اینو نبینم 😭😭😭😭😭
00:36 منصفانه نیس کسی مسئول خوشحالیت باشه=)
00:19 من بمیرم یا بمانم هیچکسی دلتنگ نیس مشابه ها
00:17 نیس هیچ حسی قشنگتر از بودنت...!
00:11 هیچی فقط خواستم بگم که حالم خوب نیست
00:08 زشت و زیبا مهم نیس مهم معرفتشه..
00:08 هیشکی نیس؛:) 🙂🪦
00:13 همیشه اونی که میخوای پیشت نیس🥀💔
00:12 اینجا کسی نیس حرفش سند..........
00:14 حالم بده نیاز دارم با کسی حرف بزنم ولی کسی نیس🙂💔💔💔
00:29 انگار نیمه ی از من نیستووو نمیه ای از من نیس
00:07 چقد خوبه که رفتار اون با من مث بقیه نیس🙃
00:11 تنها چیزی ک یک بی لیاقت نداری لیاقت نیس همه چیزه
00:08 زندگی هیچیش منصفانه نیس رفیق باش کنار بیا🚶🖤
00:15 قدر باهم بودناتونو بدونین بدون هم اصلا قشنگ نیس....!🥀
00:10 هیچ تواین دنیا نیس که به تونه خوشحالم کنه به جز ......
00:10 متاسفانه هیچ وقت حالت برا هیچکس مهم نیس 🙂💔
00:11 میخوامش ولی شدنی نیس...............:(
00:11 قلبامون دیگه قلب نیس، قبره..💔🥀
00:16 حالا میگی کاش یادم میرفتی ولی من یادم نیس دقیقا آخرین باری ک
00:59 میگن تو دنیا هیچ عشقی مثل عشق اولی نیس ....
00:22 اینجا کسی نیس بغلم کنه🫂😭🖤🖤
00:12 :(🖤
00:35 من خودم دختلم ولی خب یکی نیس بگه فازمون چیعع💅🏿👩🏻🦰
00:08 . آسون نیس:)🤍
00:07 کسی نیس درکم کنه ؟ نه............
00:13 نه بابا اینکه هول بودن نیس مگنه؟😂😔